Terms and conditions

Handels- og leveringsbetingelser– gældende fra 15. December 2020

Produkter og tjenester udbydes af:

Vibeke Hartkorn Kommunikation Aps
CVR. nr. 31864798
Amaliegade 41, 1256, København, Danmark
Mail: kontakt@greatrelations.dk
Telefon: +45 5150 9213

1. Betaling
Der modtages kun kortbetalinger med følgende kort: Visa og Master Card. (Dankort kun ved kombinerede VISA/Dankort). Alle priser er i danske kroner inklusiv moms (med mindre andet er angivet). Great Relations Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort.

Om produktet er en engangsbetaling eller et abonnement med flere betalinger vil fremgå tydeligt inden godkendelse af betaling.

For abonnementer gælder, at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for trækket tilsendes pr. e-mail. Du modtager en e-mail med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

Ønsker du at ændre det kort abonnementet trækkes på gøres dette ved at klikke på det link, der står i hver faktura.

2. Levering
Produkterne bliver kun leveret digitalt via e-mail, medmindre andet er oplyst i forbindelse med købet. Levering sker via adgang til online kursusområde/medlemsside med brugeroprettet login og adgangskode. Mistes koder til login, vil der på opfordring kunne genereres ny adgangskode fra administratormodul, som sendes til den e-mailadresse, hvortil de oprindelige koder er sendt i forbindelse med købet.

For abonnementer gælder, at du modtager en e-mail med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet. Herefter vil abonnementer blive trukket automatisk ifølge de vilkår og betalingsbetingelser, som fremgik af betalingsvinduet, da du gennemført købet. Du vil få tilsendt en faktura, hver gang du betaler abonnementet. Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet.

Levering sker som oftest i løbet af få minutter, men i helt særlige tilfælde kan der gå op til 5 hverdage. Har du ikke inden en time modtaget mail med login til produktet, kontakt da kontakt@greatrelations.dk. Dog vil nogle produkter have indhold, der leveres løbende i den periode, som er oplyst i forbindelse med købet. For abonnementer sker leveringen i rater som beskrevet under købet.

Særlig opfyldelse: kunden skal oplyse korrekt e-mailadresser for at modtage link med adgang til produktet.

3. Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget e-mail med link til produktet(erne). Dog frafalder fortrydelsesretten, hvis varen er ibrugtaget, hvilket vil sige, at login er anvendt, og/eller der er foretaget download af filer, billeder, pdf, lyd eller andet.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at os på kontakt@greatrelations.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot ikke at ibrugtage/følge link til varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

4. Returnering
Du skal ikke sende din ordre retur til os. Vi vil deaktivere dit link samt slette din adgangskode til produktet.

5. Opsigelse
Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet eller ved at skrive til kontakt@greatrelations.dk, eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

6. Særlige vilkår
Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører Vibeke Hartkorn Kommunikation Aps. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt, som angivet under det pågældende produkt.

Produktet må ikke kopieres, gengives eller deles med 3. Part. jf. ophavsretsloven. Skulle dette ske, vil den ansvarlige bliver mødt af erstatningskrav svarende til tabt produktsalg.

7. Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på Great Relations webshop, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Evt. Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse samt historik på sendte email til adressen
kontooplysninger
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb samt at kunne supportere ved evt. bortkomst af login koder.

Personoplysningerne registreres hos ekstern udbyder, som opfylder alle sikkerhedsforanstaltninger i persondataloven. Ekstern udbyder er: Simplero.com.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige på Great Relations Webshop er Simplero.com. Oplysninger afgivet til Great Relations Webshop videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Great Relations har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Great Relations via e-mail kontakt@greatrelations.dk

8. Hvis der er noget galt med varen/links/ (reklamationsret)
Oplever du problemer med det tilsendte link, send da en mail til kontakt@greatrelations.dk eller anvend hjælpfunktionen, når du er logget ind på selve produktet.

9. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på kontakt@greatrelations.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

10. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Vibeke Hartkorn Kommunikation Aps tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.